Julkaistu

Seravon virallinen reaaliaikainen häiriötiedotus on tähän asti hoidettu Twitterissä @wppalvelu -tilin kautta. Tästä päivästä lähtien häiriötiedotteet julkaistaan tilin @SeravoStatus kautta. Vanhan tilin @wppalvelu kautta toimitetaan uudellenjaot noin kuukauden ajan, jonka jälkeen tili poistetaan aktiivisesta käytöstä.

Muutoksen taustalla on WP-palvelun kansainvälistyminen. Muiden kuin suomenkielisten asiakkaidemme vuoksi olemme tehneet häiriötiedotusta jo jonkin aikaa myös englanniksi em. kanavan kautta. Selkeyden vuoksi lähetämme häiriötiedotteet jatkossa vain tämän yhden tilin välityksellä.

Seravon virallinen reaaliaikainen häiriötiedotus Twitterissä tapahtuu tästä päivästä lähtien tilin @SeravoStatus kautta.

Mikäli käytätte esimerkiksi Slack- tai RSS -integraatioita häiriötiedotteiden vastaanottamiseksi @wppalvelu-tilin kautta, pyydämme teitä viipymättä päivittämään integraationne käyttämään tiliä @SeravoStatus.

Keskittämällä tiedottamisen yhteen paikkaan pystymme tarjoamaan tiedotteita nopeammin ja tarkemmalla sisällöllä. Jatkossa häiriön sattuessa tulemme aina yksilöimään mitä palvelinklusteriamme häiriö koskee ja kuinka laajasta häiriöstä on kyse.

Meillä on lisäksi työn alla erillinen status-sivusto häiriötiedottamisemme parantamiseksi entisestään. Olemme saaneet myös asiakkailtamme paljon mainioita ideoita palvelumme kehittämistä varten. Näiden ajatusten pohjalta suunnittelemme työkalua, jonka avulla asiakkaamme voivat tulevaisuudessa vastaanottaa yksilöityjä tiedotteita omia sivustojaan koskevista häiriöistä yleisten häiriötiedotteiden sijaan.

Seravo on kasvanut tasaisesti viime vuosina ja ylläpidossamme on nyt yli 3000 WordPress-sivustoa seitsemässä konesalissa. Kehitämme jatkuvasti palveluamme datan ja asiakaspalautteen pohjalta, jotta voimme jatkossakin tarjota parasta mahdollista palvelua yrityksille, joiden online-strategia nojaa ammattimaiseen WordPressin hyödyntämiseen.