Artikkelit avainsanalla “paivitykset, paivitys, yllapito”

Ylen Sekasin-kampanja laittoi ylläpidon tositestiin

26.10.2016

Vuoden 2016 keväällä suomalaisten nuorten mielenterveysongelmat tulivat koko kansan näkyville uudella tavalla. Sekasin oli Ylen ja mielenterveysj...

Perinteinen WordPress-hosting vs. premium-palvelu

19.9.2016

Jokaisella WordPress-sivustoa suunnittelevalla on edessään valinta sivuston hosting-ratkaisusta. Vaihtoehtoja on pilvin pimein, ja niiden välisist...

WordPress 4.6 on täällä – mikä muuttuu?

19.8.2016

WordPressin uusin versio 4.6 "Pepper" julkaistiin tällä viikolla ja on nyt saatavilla myös suomeksi. WP-palvelun asiakkaiden sivustojen päivit...

Miksi WordPressin säännöllinen päivittäminen on tärkeää?

2.8.2016

WordPressin ytimestä, WordPressin lisäosista ja ulkoasuteemoista tulee jatkuvasti uusia versioita. Uusissa versioissa voi olla tietoturvapäivityksi...

6 tärkeintä tapaa parantaa WordPress-sivuston tietoturvaa

24.3.2016

1. Pidä WordPress ajan tasalla Varmista, että WordPress-asennuksesi on aina uusimmassa versiossa. Voit tarkastaa, että käytössäsi on uusin Wo...

WP-palvelun ylläpito: WordPressin ja lisäosien päivitykset

18.3.2016

Yksi tärkeimmistä ominaisuuksista WP-palvelu.fi:ssä on WordPressin päivityksistä huolehtiminen asiakkaiden puolesta. Tässä artikkelissa tutus...

Parhaat käytännöt: varmuuskopiointi ja palauttaminen

11.3.2016

WP-palvelu.fi:n yksi vanhimpia ominaisuuksia on, että kaikkien asiakkaiden WordPress-sivusto varmuuskopioidaan automaattisesti kerran vuorokaudessa. ...

Verkkosivustojen ylläpidolle kotimainen vaihtoehto: Avainlippu WP-palvelulle

5.2.2016

Suomalaisen Työn Liitto on myöntänyt Avainlippu-tunnuksen WordPress-verkkosivustojen ylläpitopalvelu WP-palvelu.fi:lle. Palvelua tuottaa Tampereel...

WordPress 4.4 tulee. Oletko valmis?

8.12.2015

WordPress-käyttäjät maailmalla saavat jälleen iloita aikaisesta joululahjasta, kun uusin 4.4-versiopäivitys ohjelmistoon julkaistaan tiistai...

Vakaalle alustalle voi muotoilla mahtavia palveluita

28.10.2015

Mistä voi päätellä palvelun tarpeellisuuden? Siitä, että se on luotu asiakkaita varten. Entä mistä tunnistaa tyytyväisen asiakkaan? Ainakin ...